Na zimní sezónu láká Koruna Vysočiny opět na sochy
Letošní rok je velmi speciální a to si vyžaduje i speciální přístup. Protože se nám sezóna zkrátila a dvakrát jsme byli nucení uzavřít provozovny, restaurace a ubytování, bylo potřeba vymyslet způsob, jak si udržet pozornost turisty a zájem o region.
V rámci získané dotace z GP Fond Vysočiny jsme připravili letní kampaň Putování za sochami Michala Olšiaka. Protože ani konec roku není pro cestovní ruch příznivý, rozhodli jsme se modifikovat kampaň do zimní varianty. Sochy jsou ideálním lákadlem třeba jen na jednodenní výlet po přírodě a v zimě i na běžkách.
Připravili jsme marketingový mix, který se skládá z online bannerové reklamy, reklamy na sociálních sítích a také v printu. Na konci listopadu bude inzerát zveřejněný v příloze MF Dnes a 5 + 2 v kraji Vysočina a také v Jihomoravském kraji. Současně tento produkt představujeme rezidentům a to prostřednictvím zpravodajů jednotlivých regionů. Více informací v části napsali o nás.